کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316482 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل ویژگی‌های Android Wear را معرفی کرد

سه ماه پس از معرفی اولیه سیستم عامل Android Wear برای گجت‌های پوشیدنی از سوی شرکت گوگل، این شرکت امشب بالاخره جزئیات بیشتری از این سیستم عامل را که قرار است بازار ساعت‌های هوشمند را به تسخیر خود درآورد، در کنفرانس Google I/Oمعرفی کرد.


Android-Wear-features-01

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت؛ گوگل در این سیستم عامل سبک طراحی آن را به اندازه قابلیت‌های آن مهم دانسته و سیستم عامل Android Wear با تمام صفحه نمایش‌های گرد و یا چهارگوش سازگاری کامل دارد که همواره روشن خواهند بود و یا در هنگام ذخیره انرژی در اکثر مواقع روشن خواهند بود و هنگامی که دست خود را بالا می‌آورید با رنگ‌های کامل به نمایش اطلاعات خواهند پرداخت.

Android-Wear-features-02

شما البته باید از میان صفحه ساعت‌های زیبای موجود صفحه ساعت دلخواه خود را انتخاب کنید اما شاید نقطه قوت Android Wear‌ را ناتیفیکیشن‌های آن دانست که اطلاعات لازم را از گوشی شما دریافت کرده و به نحو زیبایی با تصاویر پس‌زمینه جذاب با توجه به زبان طراحی رابط کاربری جدید Android Wear بر روی ساعت هوشمند شما نمایش خواهند داد که با ضربه زدن بر روی هر کدام از آنها قادر به دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص آنها خواهید بود. با کنار کشیدن هر کدام از این ناتیفیکیشن‌ها در واقع شما آن را از صفحه نمایش گوشی خود نیز محو خواهید کرد.

گوگل نسخه SDK کامل سیستم‌عامل Android Wear‌ را منتشر کرده و توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را که قابل اجرا بر روی ساعت‌های هوشمند هستند را بسازند. با این سیستم عامل، هنگامی که شما یک اپلیکیشن بر روی گوشی خود نصب می‌کنید، بخش مربوط به ساعت هوشمند اپلیکیشن شما به طور خودکار بر روی ساعت هوشمند شما نصب می‌شود و نیازی به دو نصب مجزا بر روی دو دستگاه به طور مجزا را ندارید.

با استفاده از این سیستم عامل شما می‌توانید از فرمان صوتی OK Google و یادآوری‌های متنی خود را با آن ایجاد کنید. به طور مثال با گفتن عبارت when I get home… شما یک یادآوری ایجاد می‌کنید که به محض رسیدن به خانه ان یادآوری را برای شما نمایش دهد.

گوگل در این سیستم عامل قابلیت مزاح نشوید! یا همان Do not disturb را قرار داده است که کافیست دو بار به صورت پشت سر هم صفحه ساعت را به سمت پائین بکشید تا دیگر هیچ ناتیفیکیشنی به ساعت هوشمند شما ارسال نشود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21298 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/05 تعداد مشاهده: 1781
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر